Funkcje systemu do reklamacji

Program do serwisu oraz zarządzanie reklamacjami w jednym systemie


SVG

Dostępność i bezpieczeństwo

System online dostępny 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Aplikacja webowa dostępna w przeglądarce www
  • Połączenie szyfrowane SSL
  • Dostęp do systemu tylko dla zalogowanych Użytkowników
  • Dziennik wszystkich operacji wykonywanych w systemie
SVG

Elastyczność i konfigurowalność

Możliwość samodzielnego dostosowania systemu do potrzeb Twojego biznesu.

  • Możliwość aktualizacji danych teleadresowych firmy
  • Możliwość dodania loga firmowego widocznego w powiadomieniach, na wydrukach oraz w panelu Klienta
  • Definiowanie własnych typów zleceń
  • Konfiguracja formularza zleceń (włączanie/wyłączanie poszczególnych atrybutów zlecenia)
  • Dodawanie własnych atrybutów zlecenia (data/pole tekstowe/lista wyboru)
  • Konfiguracja statusów zleceń
  • Definiowanie własnych statusów zleceń
  • Definiowanie własnych rezultatów zleceń
  • Parametry systemowe - parametryzacja systemu
  • Słowniki systemowe, np. producenci, kategorie, sposoby dostarczenia, sposoby zwrotu itd
SVG

Obsługa zleceń

Proste i intuicyjne zarządzanie wszystkimi zgłoszeniami.

  • Pełna obsługa procesu reklamacyjnego od rejestracji i przyjęcia aż do rozpatrzenia i wydania zlecenia
  • Dynamiczne wyszukiwanie zleceń, klientów i towarów
  • Zaawansowana wyszukiwarka zleceń
  • Przypisywanie zleceń do poszczególnych Użytkowników
  • Możliwość masowej obsługi zleceń (wykonanie operacji dla wybranych zleceń)
  • Dostępna przejrzysta karta zlecenia z pełną informacją o przebiegu zlecenia
  • Obsługa ekspertyz
  • Obsługa zleceń w serwisach zewnętrznych
  • Obsługa produktów zastępczych
SVG

Notatki i komentarze

Pełna historia zlecenia zawierająca systemowe wpisy oraz notatki i komentarze dodawane przez Użytkowników.

  • Przebieg zlecenia dostępny z poziomu karty zlecenia
  • Informacja o Użytkowniku wykonującym daną operację
  • Automatyczne dodawanie informacji o wykonaniu poszczególnych operacji na zleceniu
  • Możliwość dodawania notatek, komentarzy i informacji o wykonanych naprawach do zlecenia
  • Historia powiadomień widoczna w przebiegu zlecenia
  • Historia załączników widoczna w przebiegu zlecenia
  • Możliwość sterowania widocznością poszczególnych wpisów dla Klienta
SVG

Powiadomienia

Automatyczne i ręczne powiadomienia wysyłane do Klienta i do Użytkowników.

  • Możliwość wysyłania powiadomień e-mail
  • Możliwość wysyłania powiadomień sms (potrzebne konto u zewnętrznego operatora)
  • Automatyczne powiadomienia potwierdzające rejestrację zlecenia, zmianę statusu, ustalenie rezultatu i wydanie zlecenia
  • Możliwość ręcznego wysyłania dodatkowych powiadomień e-mail
  • Możliwość edycji szablonów systemowych powiadomień
  • Możliwość definiowania własnych szablonów powiadomień
  • Historia powiadomień w karcie zlecenia
  • Dziennik powiadomień - rejestr wszystkich wysyłanych powiadomień
SVG

Protokół reklamacji i raporty

Generowanie protokołów reklamacji oraz raportów zawierających różnego rodzaju statystyki.

  • Wydruki generowane jako pliki pdf
  • Możliwość generowania dla poszczególnych zleceń protokołu rejestracji, przyjęcia i wydania
  • Możliwość generowania zbiorczych protokołów podczas wykonywania operacji masowych na zleceniach
  • Dostępne raporty zawierające statystyki zleceń
SVG

Załączniki, importy i eksporty

Możliwość dodawania załączników do zlecenia/reklamacji. Możliwość wykonania importu oraz eksportu danych.

  • Możliwość dodawania załączników podczas rejestracji zlecenia
  • Możliwość dodawania załączników w karcie zlecenia
  • Możliwość wykonania importu klientów i towarów z pliku excel lub csv
  • Możliwość wykonania eksportu zleceń, klientów i towarów do pliku excel lub csv
SVG

Użytkownicy i oddziały

Możliwość pracy zespołowej dzięki zarządzaniu użytkownikami i oddziałami w Twojej firmie.

  • Kartkoteka Użytkowników
  • Kartoteka oddziałów/sklepów
  • Zarządzanie uprawnieniami
SVG

Panel Klienta

Rejestracja i przeglądanie szczegółów reklamacji przez Klienta końcowego.

  • Indywidualny panel dostępny dla klientów Twojej firmy
  • Panel Klienta dostępny w 2 trybach: z logowaniem lub bez logowania
  • Możliwość samodzielnej rejestracji zlecenia przez Klienta
  • Możliwość przeglądania szczegółów poszczególnych zleceń danego Klienta
  • Możliwość przeglądania listy wszystkich zleceń danego Klienta (opcja z logowaniem)
  • Możliwość wyświetlenia własnego regulaminu
  • Możliwość konfiguracji danych teleadresowych firmy widocznych w panelu Klienta
  • Możliwość wyświetlenia loga firmowego w panelu Klienta
  • Możliwość konfiguracji klauzuli koniecznych do potwierdzenia przez klienta podczas rejestracji zlecenia
Potrzebujesz więcej informacji? Poznaj pakiety i ceny abonamentów