Funkcje systemu do reklamacji
Program do serwisu oraz zarządzanie reklamacjami w jednym systemie
Dostępność i bezpieczeństwo
System online dostępny 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Aplikacja webowa dostępna w przeglądarce www
- Połączenie szyfrowane SSL
- Dostęp do systemu tylko dla zalogowanych Użytkowników
- Dziennik wszystkich operacji wykonywanych w systemie
Elastyczność i konfigurowalność
Możliwość samodzielnego dostosowania systemu do potrzeb Twojego biznesu.
- Możliwość aktualizacji danych teleadresowych firmy
- Możliwość dodania loga firmowego widocznego w powiadomieniach, na wydrukach oraz w panelu Klienta
- Definiowanie własnych typów zleceń
- Konfiguracja formularza zleceń (włączanie/wyłączanie poszczególnych atrybutów zlecenia)
- Dodawanie własnych atrybutów zlecenia (data/pole tekstowe/lista wyboru)
- Konfiguracja statusów zleceń
- Definiowanie własnych statusów zleceń
- Definiowanie własnych rezultatów zleceń
- Parametry systemowe - parametryzacja systemu
- Słowniki systemowe, np. producenci, kategorie, sposoby dostarczenia, sposoby zwrotu itd
Obsługa zleceń
Proste i intuicyjne zarządzanie wszystkimi zgłoszeniami.
- Pełna obsługa procesu reklamacyjnego od rejestracji i przyjęcia aż do rozpatrzenia i wydania zlecenia
- Dynamiczne wyszukiwanie zleceń, klientów i towarów
- Zaawansowana wyszukiwarka zleceń
- Przypisywanie zleceń do poszczególnych Użytkowników
- Możliwość masowej obsługi zleceń (wykonanie operacji dla wybranych zleceń)
- Dostępna przejrzysta karta zlecenia z pełną informacją o przebiegu zlecenia
- Obsługa ekspertyz
- Obsługa zleceń w serwisach zewnętrznych
- Obsługa produktów zastępczych
Notatki i komentarze
Pełna historia zlecenia zawierająca systemowe wpisy oraz notatki i komentarze dodawane przez Użytkowników.
- Przebieg zlecenia dostępny z poziomu karty zlecenia
- Informacja o Użytkowniku wykonującym daną operację
- Automatyczne dodawanie informacji o wykonaniu poszczególnych operacji na zleceniu
- Możliwość dodawania notatek, komentarzy i informacji o wykonanych naprawach do zlecenia
- Historia powiadomień widoczna w przebiegu zlecenia
- Historia załączników widoczna w przebiegu zlecenia
- Możliwość sterowania widocznością poszczególnych wpisów dla Klienta
Powiadomienia
Automatyczne i ręczne powiadomienia wysyłane do Klienta i do Użytkowników.
- Możliwość wysyłania powiadomień e-mail
- Możliwość wysyłania powiadomień sms (potrzebne konto u zewnętrznego operatora)
- Automatyczne powiadomienia potwierdzające rejestrację zlecenia, zmianę statusu, ustalenie rezultatu i wydanie zlecenia
- Możliwość ręcznego wysyłania dodatkowych powiadomień e-mail
- Możliwość edycji szablonów systemowych powiadomień
- Możliwość definiowania własnych szablonów powiadomień
- Historia powiadomień w karcie zlecenia
- Dziennik powiadomień - rejestr wszystkich wysyłanych powiadomień
Protokół reklamacji i raporty
Generowanie protokołów reklamacji oraz raportów zawierających różnego rodzaju statystyki.
- Wydruki generowane jako pliki pdf
- Możliwość generowania dla poszczególnych zleceń protokołu rejestracji, przyjęcia i wydania
- Możliwość generowania zbiorczych protokołów podczas wykonywania operacji masowych na zleceniach
- Dostępne raporty zawierające statystyki zleceń
Załączniki, importy i eksporty
Możliwość dodawania załączników do zlecenia/reklamacji. Możliwość wykonania importu oraz eksportu danych.
- Możliwość dodawania załączników podczas rejestracji zlecenia
- Możliwość dodawania załączników w karcie zlecenia
- Możliwość wykonania importu klientów i towarów z pliku excel lub csv
- Możliwość wykonania eksportu zleceń, klientów i towarów do pliku excel lub csv
Użytkownicy i oddziały
Możliwość pracy zespołowej dzięki zarządzaniu użytkownikami i oddziałami w Twojej firmie.
- Kartkoteka Użytkowników
- Kartoteka oddziałów/sklepów
- Zarządzanie uprawnieniami
Numery seryjne
Moduł pozwalający na rejestrację bazy numerów seryjnych z możliwością rejestracji daty i dokumentu sprzedaży oraz wskazania dystrybutora/dealera
Komunikaty
Moduł pozwalający na komunikację w ramach zlecenia pomiędzy Użytkownikiem i Klientem oraz wewnętrznie pomiędzy Użytkownikami (prócz powiadomień e-mail komunikaty w systemie)
Marki
Moduł pozwalający na rejestrację marek, dla których możliwe jest wskazanie dedykowanych dla marki typów zleceń oraz pól formularza zlecenia
Produkty zastępcze
Moduł pozwalający na rejestrację w ramach zlecenia wydania oraz zwrotu produktu zastępczego
Konfiguracja pól formularza dla typów zleceń
Moduł pozwalający na konfigurację pól formularza per typ zlecenia
Zadania automatyczne
Moduł pozwalający na definiowania zadań generowanych w ramach zlecenia automatycznie (np. automatyczne wysłanie powiadomienia, automatyczny alert dla Użytkownika po N dniach)
Części
Moduł pozwalający na rejestrację w ramach zlecenia wykorzystanych części (np. części zamiennych) z możliwością weryfikacji dostępnej ilości w magazynie części
Zlecenia powiązane
Moduł pozwalający na kopiowanie zlecenia oraz dodawanie powiązań pomiędzy zleceniami
Słownik usług
Moduł pozwalający na rejestrację w ramach zlecenia wykonanych usług wybierając pozycję ze słownika. Słownik może zawierać wartość usługi.
Obsługa firm
Moduł pozwalający na różnicowanie podmiotów na firmy i klientów indywidualnych. Dla firm daje możliwość rejestracji oddziałów firmy.
Panel Klienta
Rejestracja i przeglądanie szczegółów reklamacji przez Klienta końcowego.
- Indywidualny panel dostępny dla klientów Twojej firmy
- Panel Klienta dostępny w 2 trybach: z logowaniem lub bez logowania
- Możliwość samodzielnej rejestracji zlecenia przez Klienta
- Możliwość przeglądania szczegółów poszczególnych zleceń danego Klienta
- Możliwość przeglądania listy wszystkich zleceń danego Klienta (opcja z logowaniem)
- Możliwość wyświetlenia własnego regulaminu
- Możliwość konfiguracji danych teleadresowych firmy widocznych w panelu Klienta
- Możliwość wyświetlenia loga firmowego w panelu Klienta
- Możliwość konfiguracji klauzuli koniecznych do potwierdzenia przez klienta podczas rejestracji zlecenia
Uprawnienia w module Klienta
Moduł pozwalający na rejestrację Użytkowników dla podmiotu i zarządzanie ich uprawnieniami (zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami w panelu Użytkownika)
Wielojęzykowość w module Klienta
Moduł pozwalający na obsługę wielu języków w module Klienta (wersja BETA, konfiguracja wymaga wsparcia naszego IT)